BF

BunnyFuck, Bit ihop, le, spela lycklig!
BunnyFuck, Född till stjärna och ska dö som legend!
BunnyFuck, Gud utsätter mig inte för mer prövning än vad vi klarar av!
BunnyFuck, Säg aldrig förevigt, för inget varar för evigt!
BunnyFuck, Time change, people change!
BunnyFuck, Livet är en hora och jag är pank!
BunnyFuck, Aldrig tillräcklig!
BunnyFuck, Jorden snurrar runt solen, inte runt dig!
BunnyFuck, Är barbie och du är den fula kopian!
BunnyFuck, Sätt mit namn på minnet, för det är jag som alltid kommer vara lite bättre än dig!
BunnyFuck, The thin line between love and hate!
BunnyFuck, Förvänta dig aldrig något, då blir du aldrig besviken!
BunnyFuck, Glöm dina bekymmer, i morgon kommer det nya!
BunnyFuck, Lev dagen som det vore din sista, i morgon kan det vara försent!
BunnyFuck, Våga chansa, Våga vinna, Våga förlora!
BunnyFuck, Bara för att molnet skymmer solen, betyder inte det att solen är borta!
BunnyFuck, Never say you're sorry, i know you don't mean it!
BunnyFuck, Bara för att jag säger en sak, menar jag det inte ordagrant!
BunnyFuck,My faith has deserted me, I will never be more than a disappointment!
BunnyFuck, Du kan inte äta kakan och ha kvar kakan!
BunnyFuck, We´re all dead... On the inside... You´re alive as long as you love!
BunnyFuck, Stor i orden, men liten på jorden!
BunnyFuck, Fröken komplicerad!
BunnyFuck, Jag vill vara luft!
BunnyFuck, Varför kriga, när vi ändå står med förlust, tårar och blod!
BunnyFuck, And when the hope is gone, I gonna pray!
BunnyFuck, Go Break another heart in to pieces, BABY!
BunnyFuck, Allting kan gå itu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar!
BunnyFuck, Efter regn, kommer alltid solsken!
BunnyFuck, Det finns alltid ett val!
BunnyFuck, Tårar faller, skrattet klingar!
BunnyFuck, Den fula ankungen, blev en dag en vacker svan!
BunnyFuck, Utsidan ger dig en chans, men det är insidan som får dig och stanna!
BunnyFuck, You can't start a fire without a spark!
BunnyFuck, No star shines as bright as you!
BunnyFuck, Dränk dina sorger i alkohol & droger, och se hur länge du kan skjuta upp dina problem!
BunnyFuck, I won't cry!
BunnyFuck, Don´t ever let me go, Don´t ever forget me!Even if you do? Remember me and the good things!
BunnyFuck, Sälj din lycka för att bota din ensamhet!

Jaha, och varför skrev jag de där? Jaa ni, fråga gärna mig något annar jag inte vet!

Jag och Emma har iaf varit och kollat på Vindkraftverk! Emma förstår inte alls mig tror jag, men hon tyckte det var maffit tror jag :P

Hmm, varför funkar det inte och lägga in bilder på datorn?! *Skriker efter hjälp* Undrar vem som kan hjälpa mig, *HOST*LARS*HOST*
Nejnej, jag sitter inte och svär framför datorn?! :O Faens jävla skit.. *mummlar*
Och allting är Gnu-Linux, Xubuntu 10.04 FEL!

Vad ingen annan vet är att sanden rinner ner, när timglaset är tomt finns hon inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback