Dear mr complicated

En ny vän sa till mig ganska bra ord.

tänk efter själv är kärlek bra? vad leder kärlek till?
Jo, bråk och sorg
sen kommer de iaf inte funka för de finns inga föråhllanden som funkar, bara dåraktiga idioter som fortsätter vara kvar i dem. Man borde ge upp medans man kan!! fortsätter man och får man bara mer känslor. o ju mer känslor, ju svårare att släppa, medans man kan, ska man släppa

Faen kunde nog aldrig tro att så kloka ord skulle komma ur den pöjken! Hmm!

Jaa ni... I morgon ska jag ha praktik. Sen ska jag la kanske umgås med Jim eller vad vi har yrrat om hela dagen! :P Så får vi la se..
Och onsda, ska jag ha praktik och sen ska jag iväg och reda ut en sak med en människa som kanske inte alls kommer lösa sig särskilt bra!! :O
Torsda; Praktik, Sen ska jag bara sitta hemma hela dagen och VARA ENSAM HEMMA!
Freda; Praktik, Sen äre Fest! ;)
Lörda; SOVA, Bröllop! ;)

Upptagen bitch! ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback