Gone Wild!?

-Har du gått upp?! :O
- JAG JA?! ja, jag går upp varje morgon kl 4:a! ;)

Emma; - Det är faen lite kräm i din lilla volvo!
Natta; - Jaa det hoppas jag, jag matar den med rabarberkräm varje morgon! ;)

Jaja, en sak är säker! Natta is a wild bitch in high heels!!!!! Framför allt i Volvon! *Ler och ser söt ut*

Nu börjar Emma noppra mina ögonbyn till helgen! ;) Måste ju vara snygger i Norge!! Om ni inte har fattat det så är det där jag kommer spendera hela helgen!

Dagen idag har annars beståd av mycket skratt, Emma och jag har också diskuterat mina konstiga beslut senaste tiden! :P både bra och dåligt kan jag ju meddela! Men samtidigt som vi pratade dåliga saker, så självklart skrattade vi ihjäl! :D

För jag tror att snart brinner det ett hjärta för henne någon annan stans!

Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback