SVERIGE!

klockan är nu 01.07, och det är en halvtimma tidigare än vad jag hade räknat med! :) Faen va gött det är och vara hemma, som man säger va "Borta bra men hemma bäst"

Dock denna helg har varit helt makalöst kul i Norge! Mycket viktigt men samtidigt mycket skojj och alkohol! Kul och träffa nya människor, men också dom man träffade från förra året!

Ska också ge en GULD-STJÄRNA till alla från Orkidélinjen!! VI ÄR BÄST I NORDEN!

Jaha, dare to dream, Make it happend!
Mitt mål här näst, bli Enhetsledare, och även komma med till resan till Dubai som kommer bli i Maj nästa år! ;D Det är ett riktigt mål som jag känner inte är helt omöjlig!

Denna helg borta från sverige fick mig också och inse möe saker! (Citerar Rita, "YEEHHHAA")

Sen vill jag tillägga ett par rader ur världens mest spelade låt tror jag, men det är nu jag har fallit för den! ;D

So far away, but still so near
The lights go on, the music dies
But you don't see me standing here
I just came to say goodbye


Självklart är det Robyn - Dancing on my own!

hoppas ni saknat mig lika mycket som jag er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback