Why is life unfair?

Hejsan!
Emilie och jag sitter och glor på GossipGirl, David ligger i min säng och glor på sin mobil!

Dagen idag har varit hård mot mig! Idag har jag väl fått känna på allt, veta allt. och ingenting är som det ska vara! Varför händer allting på samma gång? Varför kommer det inte bara lite då och då? NEJJE! allt ska verkligen hända samtidigt! Det är i alla fall tur att det finns folk som bryr sig om mig och "tar hand" om mig, när jag behöver det. Samtidigt, känns det som om inte alla gör det... Det känns som om vissa människor vänder mig ryggen när jag inte är helt med i matchen på vad som händer!
Ibland, känns många saker värdelösa. Men dom få stunder man inte känner att det är värdelöst, dom räcker längre än dom stunder de e värdelöst!

Ibland känns allting bara så orättvist!

Ibland känns allting bara så komplicerat!

Ibland känns allting bara så onödigt!

Ibland känns allting bara så värdelöst!

Men det kommer stunder man uppskattar saker och ting mer än vad man själv trodde! Det är dom stunder man ska ta till vara på! Det är då man kan kämpa vidare!

-Idag hatar jag mycket som händer i mitt liv!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback